Skuteczna komunikacja

W naszym życiu właściwie nie ma momentu, w którym się nie komunikujemy. Umiejętność formułowania trafnych komunikatów zwiększa skuteczność naszych działań prywatnych jak i zawodowych. Od jakości i skuteczności komunikacji zależy powodzenie wielu ważnych spraw, decyzji czy wydarzeń. W obszarze biznesowym jest to na przykład klarowny przepływ informacji pomiędzy działami, decyzja o podjęciu współpracy z klientem, sposób i tempo realizacji zlecenia, inwestycji. Brak komunikacji niemal zawsze wpływa na funkcjonowanie firmy – a w efekcie na jej wyniki finansowe.

Komunikaty, które dają większe możliwości

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się. W trakcie warsztatu uczestnicy nauczą się skutecznie formułować komunikaty, które będą klarowne i zrozumiałe dla drugiej strony. Dzięki szkoleniu:

  • Nauczysz się formułować komunikaty dzięki którym zostaniesz usłyszanym i zrozumianym;
  • Zwiększysz świadomość, swoją i swoich pracowników, na temat korzyści płynących ze świadomego budowania komunikatów; 
  • Zapoznasz się z technikami zachowań asertywnych, które wykorzystasz w relacjach prywatnych i zawodowych;
  • Przećwiczysz sposoby komunikacji w oparciu o wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej, co przyniesie Ci lepsze efekty w kontaktach z ludźmi;
  • Poznasz i wdrożysz zasady mostów komunikacyjnych, które usprawnią przepływ informacji pomiędzy działami i podmiotami w organizacji;
null
Nawet najlepsze argumenty i najskuteczniejsze strategie perswazji nie zadziałają na Twoją korzyść, jeśli odbiorca nie zrozumie komunikatu lub kryjących się za nimi intencji. ~ Robert Cialdini

Poznaj szczegółowy plan szkolenia

Moduł I

  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego reaguje w określony sposób;
  • Zdefiniujesz cechy swojego temperamentu i odkryjesz korzyści jakie z niego płyną;
  • Poznasz swoje wzorce językowe i dowiesz się jak z nich korzystać;
  • Zobaczysz w jaki sposób styl komunikacji wpływa na zespół, atmosferę oraz pracowników.

Moduł II

 

  • Poznasz mechanizm budowania skutecznej komunikacji i wdrożysz go do swojej firmy;
  • Dowiesz się w jaki sposób stosować model asertywnej komunikacji;
  • Świadomie zbudujesz swój styl komunikacji w odniesieniu do własnej osobowości oraz środowiska, w jakim przebywasz;
  • Zbudujesz model stosowania mostów komunikacyjnych w Twoim miejscu pracy.
Moduł I

Moduł I

  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego reaguje w określony sposób;
  • Zdefiniujesz cechy swojego temperamentu i odkryjesz korzyści jakie z niego płyną;
  • Poznasz swoje wzorce językowe i dowiesz się jak z nich korzystać;
  • Zobaczysz w jaki sposób styl komunikacji wpływa na zespół, atmosferę oraz pracowników.
Moduł II

Moduł II

 

  • Poznasz mechanizm budowania skutecznej komunikacji i wdrożysz go do swojej firmy;
  • Dowiesz się w jaki sposób stosować model asertywnej komunikacji;
  • Świadomie zbudujesz swój styl komunikacji w odniesieniu do własnej osobowości oraz środowiska, w jakim przebywasz;
  • Zbudujesz model stosowania mostów komunikacyjnych w Twoim miejscu pracy.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Liderów – którzy potrzebują skutecznych narzędzi komunikacji do pracy z członkami zespołu. Masz wrażenie, że Twoi pracownicy nie wykonują należycie swoich zdań? Upewnij się, że otrzymali wystarczająco jasne instrukcje.
  • Członków organizacji – bez dobrego przepływu informacji w dużych organizacjach, nie ma dobrych efektów końcowych. Pracę nad wzniesieniem swojej grupy na wyższy poziom zacznij od siebie.
  • Pracowników działu HR – konstruując trafne komunikaty, jesteś w stanie dowiedzieć się więcej. Sprawne komunikowanie się jest jedną z najważniejszych umiejętności w pracy HR-owca. Wznieś tą umiejętność na najwyższy możliwy poziom.
  • Sprzedawców – skuteczność Twojej sprzedaży zależy od tego, w jaki sposób przedstawisz swoją ofertę. Dowiedz się w jaki sposób budować trafne komunikaty, które podniosą Twój profesjonalizm i szansę na pozytywne zakończenie transakcji.
  • Menadżerów – komunikacja w zespole to jedna z najważniejszych umiejętności. Rozwiń ją i podkręć efektywność Twojego zespołu.
null
Badanie emplo z 2017 r. pokazuje, że 71% pracowników uważa, że firma nie odniesie sukcesu biznesowego bez partnerskiej i otwartej komunikacji z pracownikami.

Zapytaj o ofertę i dostępne terminy szkoleń